خرید انواع میز جلو مبلی جدید

رنگ‌بندی صفحه و پایه به سلیقه شماست
پس با خیال راحت انتخاب کن!

مکان شما: رویال مبل » میز جلو مبلی

مکان شما: رویال مبل » میز جلو مبلی

در جشنواره خرید اقساطی

الان بخر، بعدا پرداخت کن !

هر چی برای خونه‌‎ات لازم داری، قسطی بردار!

محصولی که لازم داری رو بدون پیش پرداخت، در یک فرایند خیلی ساده الان بخر و هزینه‌اش را تا ۱۲ ماه بعد پرداخت کن. اقساط بدون سود است و نیازی به ضامن و وثیقه هم نداری.

در جشنواره خرید اقساطی

الان بخر، بعدا پرداخت کن

هر چی برای خونه‌‎ات لازم داری، قسطی بردار!

محصولی که لازم داری رو بدون پیش پرداخت، در یک فرایند خیلی ساده الان بخر و هزینه‌اش را تا ۱۲ ماه بعد پرداخت کن. اقساط بدون سود است و نیازی به ضامن و وثیقه هم نداری.

نیاز به مشاوره دارید؟

با ما تماس بگیرید. مشاوران حاضر در فروشگاه با کمال میل پاسخگو تمام سوالات شما هستند.

با اطلاعات کامل خرید کن

برای یک خرید مطمئن، باید اطلاعات کامل داشته باشی. پس با ما همراه باش تا کمکت کنیم.

 مهمترین نکاتی که هنگام خرید میز جلو مبلی و عسلی باید بدانیم

میز جلو مبلی از پرکاربردترین میزها در منزل است. هم برای پذیرایی و هم قراردادن وسایل اضافی و دم دستی در اتاق نشیمن کاربرد داره. میزهای جلومبلی، تنوع بالایی دارند. از چوب و ام دی اف تا سنگ و فلز. ما باید اطلاعات کافی از انواع میز و کاربرد هر کدوم داشته باشیم. قطعا بدون اطلاعات کافی نمیشه خرید مطمئنی داشت.

تجربه چند ساله ما نشون میده،  متاسفانه بسیاری از مشتریان، به دلیل بی توجهی به چند نکته ساده در خرید میز جلو مبلی و عسلی با مشکلات بزرگ و جبران ناپذیری مواجه شدند. 

مثلا توجه نکردن به همخوانی رنگ میز با رنگ چوب مبلمان باعث شده تا میز و مبل تفاوت رنگ داشته باشند و یک دست نشوند. در مطلب «راهنمای خرید میز جلو مبلی» به مهمترین نکات خرید اشاره شده است. اما در این بخش به بهترین نکات خرید میز و عسلی جلو مبلی به طور خلاصه اشاره می‌کنیم.

 انواع میز جلو مبلی و عسلی

میزهای جلو مبلی و عسلی انواع مختلفی دارند. متناسب با نوع مبلمان و فضای منزل و کاربردی که ما مدنظرمونه انتخاب میشه. این که کدوم یک از این مدل‌ها مناسب است، کاملا بستگی به نوع مبلمان و چیدمان اون و نیز سبک دکوراسیون منزل داره. اگه قصد آشنایی با مدل‌های جدید دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «تصاویر میز جلو مبلی جدید» رو مطالعه کنید. در ادامه به معرفی جدیدترین انواع میز جلومبلی می‌پردازیم.

 خرید میز جلو مبلی مربع

این که میز جلو مبلی مربع بخرم یا مستطیل؟ سوالی است که برای همه ما پیش میاد. میز جلو مبلی مربع بیشتر برای فضای چیدمان مربعی بکار میره. یعنی اگه چیدمان مبل‌ها در فضای کوچیکی هست که کاناپه‌ها روبری هم قرار می‌گیرند، میز مربع مناسب است.

خرید میز جلو مبلی مربع ترک

کاربرد میز جلو مبل مربع چیست؟

میزهای جلو مبلی، کاربرد مشخصی دارند. هدف اول میز برای پذیرایی است. اما هدف دوم نگهداری وسایل دم دستی اتاق پذیرایی داخل اونه. (البته در مدل‌هایی که باکس یا کشو دارند). میز جلومبلی مربع برای مبل‌های ال شکل بیشتر کاربرد داره.

میز جلو مبلی مربع سفید کشو دار جدید

خرید میز جلو مبل مربع شکل رو به من پیشنهاد میدید؟

اگه چیدمان مبلمان شما بصورت مربع و روبروی هم است، پیشنهاد ما میز مربع شکل است. چون فضای بیشتری از نفرات رو پوشش میده. برای تزیین میز جلو مبلی از کتاب و لوازم دکوری استفاده کنید.

چیدمان مبل اطراف میز جلو مبلی مربعی

 خرید میز جلو مبلی مستطیل

اگه چیدمان مبل در فضای پذیرایی به صورتی است که کاناپه‌ها از هم فاصله دارند، بهتره میز مستطیل تهیه کنید. این میز رو روبروی کاناپه سه نفره قرار بدید. میز مستطیل عرض کمتری از میز مربع داره. اما طول بیشتر اون، فضای بیشتری رو پوشش میده. در تصویر زیر یک عدد میز جلو مبلی ترک مستطیل رو مشاهده می‌کنید.

میز جلو مبلی مستطیل ساده مشکی

کاربرد میز جلومبل مستطیل چیست؟

میز جلو مبل مستطیل به دلیل طول بیشتر، پرطرفدار است. همچنین برای مبل‌های ال شکل که یک ضلع طول بیشتری داره، میز مستطیل بکار میره.

خرید میز جلو مبلی مستطیل ساده

خرید میز جلو مبلی مستطیل رو به من پیشنهاد میدید؟

میز جلو مبلی مستطیل مناسب انواع چیدمان مبل است. بیشتر روبروی کاناپه سه نفره قرار می‌گیره. از میز عسلی برای پذیرایی دیگر نفرات استفاده میشه.

چیدمان مبل به دور میز جلو مبلی مستطیل

 خرید میز جلو مبلی گرد

میز جلومبلی دایره‌ای بیشتر در فضاهای پذیرایی مربع به کار میره. یعنی سالنی که مبلمان در اون مربع شکل است. یا چیدمان مبلمان مربع و به دور هم باشه.

خرید میز جلو مبلی گرد فلزی

کاربرد میز جلو مبلی گرد چیست؟

میز گرد مناسب چیدمان مبل نامتقارن و به دور هم است. یعنی اگه مبلمان به هم نزدیک هستند و به دور هم چیده شده‌اند، از میز جلومبل مربع یا دایره میشه استفاده میشه.

میز جلو مبلی دایره ای سنگی جدید

خرید میز جلو مبلی دایره ای رو به من پیشنهاد میدید؟

اگه فضای پذیرایی شما کوچیکه و مبل‌ها به هم نزدیک هستند، مبلمان رو به صورت دایره وار بچینید. برای پذیرایی از میز جلو مبلی گرد در وسط سالن استفاده کنید. نقاط جانبی رو با گل میز پر کنید.

چیدمان مبل به دور میز جلو مبلی گرد

 خرید میز جلومبلی کلاسیک

میز جلو مبلی کلاسیک یکی از اجزای مبلمان کلاسیک است. این میز ظاهری چوبی و هماهنگ با مبل کلاسیک داره. از میز کلاسیک بیشتر در اتاق پذیرایی استفاده میشه. میز جلومبل و عسلی کلاسیک برای پذیرایی، سرو نوشیدنی و نگهداری سایر وسایل پذیرایی استفاده میشه. 

خرید میز جلو مبلی کلاسیک

کاربرد میز جلو مبلی کلاسیک چیست؟

میز کلاسیک به دلیل ظاهر زیبای چوبی، علاوه بر کاربری میز، نقش کانونی در اتاق پذیرایی داره. معمولا به همراه مبل کلاسیک، میز و عسلی نیز ارائه میشه.

مدل جدید میز جلوی مبل کلاسیک

خرید میز جلو مبلی و عسلی کلاسیک رو به من پیشنهاد میدید؟

اگه دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک است، لازمه میز جلوی مبلمان هم از نوع کلاسیک باشه. این میز رو در مرکز اتاق پذیرایی قرار بدید. این باعث میشه که میز برای همه مهمانان قابل دسترسی باشه.

خرید میز جلومبل کلاسیک جدید

 خرید میز جلو مبل مدرن

سبک مدرن یا اسپرت، در سال‌های اخیر، بسیار متداول شده. ویژگی اصلی میزهای مدرن، طراحی ساده و اسپرت اونهاست. این میزها معمولاً از مواد مدرن مانند شیشه، فلز و ام دی اف هایگلاس ساخته می‌شوند. میزهای جلو مبلی شیشه ای به اتاق نشیمن احساس روشنایی می‌بخشند.

خرید میز جلو مبل مدرن

کاربرد میز جلو مبلی مدرن چیست؟

میزهای جلومبلی و عسلی اسپرت، علاوه بر پذیرایی، برای نگهداری وسایل اتاق هم بکار می‌روند. چون بیشتر مدل‌ها دارای باکس یا کشو هستند. 

میز جلومبلی جدید اسپرت کشو دار

خرید میز جلومبلی و عسلی اسپرت رو به من پیشنهاد میدید؟

اگه مبلمان منزل شما از نوع مدرن است، سبک جلو مبلی اسپرت بکار شما میاد. میز جلو مبلی رو با وسایل دکوری و کاربردی تزئین کنید. این باعث مشه که میز زیبا و کاربردی باشه. برای زیبایی بیشتر از وسایل دکوری مانند گلدان، مجسمه و سایر تزئینات استفاده کنید.

مدل جدید میز جلو مبلی و عسلی مدرن

 خرید میز جلو مبل فلزی (استیل)

میزهای جلو مبل و عسلی ساخته شده از فلز، یکی از سبک‌های مدرن و امروزی محسوب می‌شوند. ظاهر مینیمال و شیکی دارند. فلز استفاده شده در میز معمولا فولاد یا آهن است که آبکاری میشه. البته مدل‌های بدون آبکاری هم وجود داره. مثلا مشکی مات، طلایی مات یا نقره ای. 

خرید میز جلو مبلی و عسلی فلزی مستطیل شیشه دار

کاربرد میز جلومبلی استیل فلزی چیست؟

میزهای جلو مبلی استیل، به دلیل براقیت آبکاری، جذابیت بالایی دارند. بیش از سایر وسایل دکوری توی چشم هستند. کاربرد اصلی اونها همان چیدمان وسایل پذیرایی یا نوشیدنی است. برخی مدل‌های میز فلزی دارای طبقه یا کشو هستند. از این طبقات برای نگهداری انواع وسایل اضافی میشه استفاده کرد. 

میز جلو مبلی استیل فلزی گرد

خرید میز جلو مبلی و عسلی فلزی رو به من پیشنهاد میدید؟

اگه سبک مینیمال و فلزی رو می‌پسندید، بهترین گزینه برای شما میز جلو مبل فلزی است. میزی انتخاب کنید که طبقه یا کشو یا باکس داشته باشه. اگه صفحه روی میز شیشه‌ای است، یک رانر رومیزی شیک براش بگیرید. چون شیشه آسیب پذیر است. بهتره بیشتر ازش مراقبت کنید.

خرید میز جلو مبلی استیل جدید

 خرید میز عسلی (گل میز)

میز جلو مبلی به میز بزرگ و اصلی گفته میشه. اما در هر ست، دو یا چند میز کوچک‌تر نیز وجود داره. به این میزها عسلی یا گل میز گفته میشه. میز عسلی دارای طرح مشابه میز اصلی است. فقط در ابعاد کوچک تر.

خرید میز عسلی جدید استیل طلایی

کاربرد میز عسلی چیست؟

میز عسلی در کنار کاناپه‌‎ها قرار می‌گیره. از این میزها برای پذیرایی مهمان‌هایی استفاده میشه که به میز بزرگ وسط اتاق دسترسی نزدیکی ندارند. گل میزها معمولا کشو یا طبقه ندارند. اما در نمونه‌هایی که کشو دار هستند، وسایل پذیرایی بیشتری جا می‌گیره.

میز عسلی چوبی مدرن

خرید گل میز عسلی رو به من پیشنهاد میدید؟

بنظرم لازمه هر میز جلومبلی، دو یا سه گل میز است. میز اصلی رو در مرکز چیدمان مبل قرار بدید. میزهای عسلی رو در کنار کاناپه‌هایی قرار بدید که فاصله بیشتری از میز وسط دارند. اگر هم از میزهای عسلی کمجا استفاده کنید عالیه. میزهای کمجا در زیر هم قرار می‌گیرند. لذا فضای خیلی کمی می‌گیرند.

گل میز کلاسیک چوبی

 به ابعاد میز جلو مبلی و عسلی توجه کن

میزهای جلو مبلی در ابعاد مختلف تولید می‌شوند. باید متناسب با ابعاد مبل و نوع چیدمان مبل، سایز میز رو انتخاب کنیم. ما برای اطمینان خاطر خریداران عزیز، سایز هر میز جلو مبل و هر میز عسلی رو براتون در صفحه هر محصول و در بخش «جدول مشخصات فنی» آورده‌ایم. این ابعاد شامل طول، عرض و ارتفاع به سانتیمتر میشه.

درج ابعاد میز جلو مبلی و عسلی در جدول مشخصات کالا د ر سایت رویال مبل

ضمنا تصویر گرافیکی جزيیات ابعاد میز جلو مبلی و عسلی رو در صفحه محصول و در انتهای بخش نقد و بررسی محصول آورده‌ایم. مشابه تصویر زیر که ابعاد جلو مبلی و عسلی مدل نگار رو نشون میده.

ابعاد میز جلو مبلی نگار

 به جنس فریم میز جلو مبلی و پایه‌های میز دقت کن

متریال مورد استفاده در تولید میزهای جلوی مبلی و عسلی متفاوت است. برخی میزها فریم تمام چوب دارند. اما برخی ترکیب ام دی اف و چوب یا تمام ام دی اف هستند. تعدادی نیز از فلز و سنگ و آینه تشکیل شده‌اند.

انواع میز جلو مبلی و عسلی شیک

میزهای تمام چوب و نیز میزهای فلزی، دوام بالاتری نسبت به میزهای ام دی اف دارند. البته به شرطی که از چوب مقاوم و با اصول نجاری درستی ساخته بشوند. در نمونه‌های فلزی، هم جنس فلز مهمه و هم نوع رنگ انجام شده. به این نکته دقت کنیم که نگهداری میز جلو مبلی شیشه‌ای نسبت به سایر میزها سخت‌تر است.

خرید میز جلو مبلی فلزی مشکی ساده

در میزهای جلو مبلی آبکاری، میزی بخرید که به روش فورتیک آبکاری شده باشه. آبکاری فورتیک ماندگاری بالاتری داره. در طولانی مدت تغییر رنگ نمیده و کدر نمیشه.

میز جلو مبلی و عسلی فلزی با آبکاری طلایی و نقره ای

میزهای تمام چوب بهتره از جنس چوب‌های جنگلی باشند. مثل راش و کاج و توسکا. چون چوب‌های جنگلی متراکم تر هستند. مقاومت بالاتری در برابر تحمل وزن و ساییدگی دارند. در میزهای کلاسیک به دلیل وجود منبت، لازمه که چوب راش کار بشه.

خرید میز جلو مبلی تمام چوب

 عمق کشوها و یراق آلات میز رو چک کن

اگه میز جلو مبلی باکس یا کشو داره، حتما بازش کنید. عمق باکس و کشو یا طبقات اون رو چک کنید. چند بار کشوها رو باز و بسته کنید. روان بودن ریل و یراق اش رو چک کنید.

میز جلو مبلی کشودار

بهتره یراق کشوها ریلی باشه. یراق درب‌ها هم اگه آرام بند باشه خیلی بهتره. در یراق آرام بند وقتی درب رو رها می‌کنیم، خودش به آرامی بسته میشه. مثل دربهای کابینت آشپزخانه.

بررسی عمق کشو میز جلومبل هنگام خرید

مطالب آموزشی مفید

میز جلو مبلی روستیکroyalmobl.ir - رویال مبل

میز جلو مبلی روستیک | از دل جنگل تا خانه شما

شاید تا به حال از میز جلو مبلی‌های معمولی و ساده خسته شده باشیم. در این مواقع دلمون یه میز متفاوت و خاص می‌خواد. امروزه در اکثر دکوراسیون‌‌های چوبی از میز جلو مبلی روستیک استفاده میشه. سبک روستیک یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها در زمینه میز جلو مبلی، آینه کنسول، ن…
میز جلو مبلی شیشه‌ایرویال مبل - Royalmobl

میز جلو مبلی شیشه‌ای + انواع مدل‌های جدید

در سال‌های اخیر، از بین تمام مدل میز‌های ساخته شده، محبوبیت میز جلو مبلی شیشه‌ای نسبت سبک‌های دیگه افزایش یافته. تنوع این میز به شدت بالاست. به طوری که با کمی گشت و گذار در بازار و اینترنت، به راحتی می‌تونیم میز مناسب با منزلمون رو پیدا کنیم. …
میز جلو مبلی تنه درخترویال مبل - Royalmobl

میز جلو مبلی تنه درخت + معرفی جدیدترین مدل‌ها

در دنیای مدرن، علی‌رغم پیشرفت تکنولوژی و خلق طراحی‌های یونیک در صنایع مبلمان، بسیاری همچنان به دنبال زیبایی‌های طبیعی هستند. میز جلو مبلی تنه درخت، محصولی از ادغام هنر دستی با زیبایی‌های طبیعت است. در طراحی این نوع میز از چوب درختان مختلفی مانند…
میز جلومبلی پارچه ایroyalmobl.ir - رویال مبل

جلو مبلی پارچه‌ای، انتخابی هوشمندانه برای خانه‌های مدرن

جلومبلی یا میز قهوه خوری یکی از اصلی ترین اجزای یک دکوراسیون کامل است. با استفاده درست از این میز می‌توان ست مبل، ناهارخوری و آینه کنسول را کامل کرد. این میز در انواع مدل‌ها و سبک‌ها وجود دارد. میز جلو مبلی پارچه‌ای یکی از این چندین سبک پرطرفدار …
ست میز جلو مبلی و میز تلویزیونرویال مبل - royalmobl.ir
رویال مبل - Royalmobl.ir

معرفی معتبر ترین مراکز خرید میز جلو مبلی

همانطور که میدونید سالن پذیرایی بیشترین تاثیر رو در جذابیت خونه داره. میز جلومبلی یکی از چندین اجزای تاثیر گذار در زیبایی دکوراسیون داخلی است. انتخاب یک مرکز فروش معتبر برای خرید، می‌تونه کار چالش برانگیزی باشه. در ادامه این مقاله پرطرفدارترین مراکز …
قیمت میز جلو مبلی در یافت آبادرویال مبل - royalmobl.ir

قیمت میز جلو مبلی در یافت آباد (جدیدترین لیست قیمت سال 1402)

,
میز جلو مبلی از دسته وسایلی است که بودنش در کنار ست مبلمان لازمه. این وسیله علاوه ‌بر کامل‌ کردن مبلمان، برای قرار دادن تجهیزات پذیرایی نیز مورد استفاده قرار می‌‌گیره. همچنین در صورت نبودن مهمان،  می‌تونیم  وسایل دکوری مثل شمع، گلدان، کتاب و مجسم…
میز جلو مبلی شیک و جدیدرویال مبل - royalmobl.ir

شیک ترین انواع میز جلو مبلی‌ رزین اپوکسی که باید دید

امروزه اکثر میزها به صورت جدا از مبلمان انتخاب و خریداری میشوند. از این رو ما میتوانیم هماهنگ با مبلمان و دکوراسیون خود میزی انتخاب کنیم که به اتاق نشیمن بیاد و جذاب باشه. معمولا میز جلو مبلی اپوکسی از چوب درختانی مثل بلوط، سرو و گردو ساخته میشود…
میز جلو مبلی روستیکroyalmobl.ir - رویال مبل

میز جلو مبلی روستیک | از دل جنگل تا خانه شما

شاید تا به حال از میز جلو مبلی‌های معمولی و ساده خسته شده باشیم. در این مواقع دلمون یه میز متفاوت و خاص می‌خواد. امروزه در اکثر دکوراسیون‌‌های چوبی از میز جلو مبلی روستیک استفاده میشه. سبک روستیک یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها در زمینه میز جلو مبلی، آینه کنسول، ن…
میز جلو مبلی شیشه‌ایرویال مبل - Royalmobl

میز جلو مبلی شیشه‌ای + انواع مدل‌های جدید

در سال‌های اخیر، از بین تمام مدل میز‌های ساخته شده، محبوبیت میز جلو مبلی شیشه‌ای نسبت سبک‌های دیگه افزایش یافته. تنوع این میز به شدت بالاست. به طوری که با کمی گشت و گذار در بازار و اینترنت، به راحتی می‌تونیم میز مناسب با منزلمون رو پیدا کنیم. …
میز جلو مبلی تنه درخترویال مبل - Royalmobl

میز جلو مبلی تنه درخت + معرفی جدیدترین مدل‌ها

در دنیای مدرن، علی‌رغم پیشرفت تکنولوژی و خلق طراحی‌های یونیک در صنایع مبلمان، بسیاری همچنان به دنبال زیبایی‌های طبیعی هستند. میز جلو مبلی تنه درخت، محصولی از ادغام هنر دستی با زیبایی‌های طبیعت است. در طراحی این نوع میز از چوب درختان مختلفی مانند…
میز جلومبلی پارچه ایroyalmobl.ir - رویال مبل

جلو مبلی پارچه‌ای، انتخابی هوشمندانه برای خانه‌های مدرن

جلومبلی یا میز قهوه خوری یکی از اصلی ترین اجزای یک دکوراسیون کامل است. با استفاده درست از این میز می‌توان ست مبل، ناهارخوری و آینه کنسول را کامل کرد. این میز در انواع مدل‌ها و سبک‌ها وجود دارد. میز جلو مبلی پارچه‌ای یکی از این چندین سبک پرطرفدار …

بازدید حضوری از شوروم

اگر ساکن تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم از شوروم ما دیدن کنید. تمام محصولات موجود نیست اما تعدادی به عنوان نمونه موجوده و می‌تونید با خیال راحت کیفیت مبلمان رو مشاهده کنید، انواع پارچه رو از نزدیک لمس کنید و خریدی آسوده خاطر داشته باشید.
شرکت برای خریدهای نقدی تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

آدرس : تهران – جنت آباد مرکزی – خیابان شهید مخبری – بین تقاطع کبیری طامه (شاهین شمالی) و اتوبان ستاری – پلاک ۲۲۶ – ساختمان کلینیک پاک – طبقه دوم

تلفن پشتیبانی :    ۴۴۴۶۷۷۹۴ – ۰۲۱        لوکیشن : نقشه خوان بلدگوگل مپ 

بازدید همه روزه حتی جمعه‌ها (از ساعت ۱۰ الی ۲۰)

بازدید حضوری از شوروم

اگر ساکن تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم از شوروم ما دیدن کنید. تمام محصولات موجود نیست اما تعدادی به عنوان نمونه موجوده و می‌تونید با خیال راحت کیفیت مبلمان رو مشاهده کنید، انواع پارچه رو از نزدیک لمس کنید و خریدی آسوده خاطر داشته باشید.
شرکت برای خریدهای نقدی تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

آدرس : تهران – جنت آباد مرکزی – خیابان شهید مخبری – بین تقاطع کبیری طامه (شاهین شمالی) و اتوبان ستاری – پلاک ۲۲۶ – ساختمان کلینیک پاک – طبقه دوم

تلفن پشتیبانی :    ۴۴۴۶۷۷۹۴ – ۰۲۱        لوکیشن : نقشه خوان بلدگوگل مپ 

بازدید همه روزه حتی جمعه‌ها (از ساعت ۱۰ الی ۲۰)

حتما برات سواله

به تمام سوالات پر تکرار شما درباره خرید میز جلو مبلی پاسخ داده‌ایم.

شما میتونید همه مدل‌ها رو بدون پیش پرداخت، بصورت کاملا قسطی تهیه کنید. برای خرید اقساطی لازمه دسته چک صیادی داشته باشید و اعتبارسنجی حسابتون تایید بشه. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید.

 مطالعه کامل شرایط خرید قسطی میز جلو مبلی  › 

با توجه به محدودیت فضای نمایشگاه، امکان دیدن همه محصولات وجود نداره. اما در حال حاضر  تعدادی از محصولات برای بازدید موجود است. شما برای آشنایی با کیفیت محصولات و مواد اولیه بکار رفته در اونها می‌تونید به فروشگاه ما به آدرس زیر مراجعه کنید.

  تهران – جنت آباد مرکزی – خیابان شهید مخبری – بین تقاطع اتوبان ستاری و کبیری طامه (شاهین شمالی) – پلاک ۲۲۶ – ساختمان کلینیک پاک – طبقه دوم

  بازدید همه روزه از ۱۰ صبح تا ۸ عصر

  تلفن فروشگاه: ۴۴۴۶۷۷۹۴ – ۰۲۱

  لوکیشن فروشگاه:

  • محصولات میز جلو مبلی ۱۲ ماه ضمانت کیفیت داره و کارت ضمانت نامه به خریدار تقدیم میشه.
  • ضمانت کیفیت شامل کلاف چوبی، پایه ها و صفحه میز، کشوها و یراق آلات میز است.
  • فقط آینه، شیشه و سنگ ضمانت نمیشه. برای اطلاع از شرایط کامل ضمانت کیفیت و نحوه استفاده از خدمات گارانتی، پیشنهاد می‌کنم به لینک زیر مراجعه کنید:
 توضیحات تکمیلی شرایط ضمانت کیفیت میز جلو مبلی  
  • تولید میز جلو مبلی و عسلی حدود دو الی سه هفته کاری زمان میبره.
  • برای شهرستان‌ها ممکنه چند روز بیشتر بشه. چون زمان حرکت کامیون باربری بستگی به تکمیل شدن بارش برای شهر مقصد داره.
  • محصولات ما پس از کنترل کیفیت و بسته بندی از طریق واحد لجستیک برای مشتریان ارسال میشه.
  • ارسال در تهران به درب منزل مشتری است و در شهرستان ها از طریق باربری‌های ویژه حمل مبلمان است. باربری نیز محصول رو درب منزل تحویل مشتری میده.
  • هزینه ارسال میز جلو مبلی و عسلی در سراسر کشور رایگان است و فقط هزینه حمل طبقات با شماست. پس دیگه نگران هزینه حمل نباشید :)
  • برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارسال به لینک زیر مراجعه کنید:
 توضیحات تکمیلی شرایط ارسال کالا  › 

جنس فریم اصلی میزهای جلو مبلی و عسلی در مدل‌های مختلف، متفاوت است. برخی میزها از ام دی اف (MDF) است. برخی تماما از چوب است و در برخی فلز و سنگ و ترکیبی از اینهاست.

کلاف خام میز جلو مبلی

جنس پایه‌ها نیز در برخی مدل‌ها چوبی، در برخی فلزی و برخی از پلاستیک فشرده است. برای اطلاع دقیق از جنس چوب یا فلز بکار رفته در میز جلو مبلی مدنظرتون کافیه به صفحه اون محصول و جدول مشخصات فنی‌اش مراجعه کنید. در این جدول بخشی برای معرفی جنس فریم و پایه ها آورده شده. مانند تصویر زیر:

جنس چوب بکار رفته در تولید میز جلو مبلی و عسلی

تصاویر کامل از جنس چوب یا فلز بکار رفته و توضیحات فنی اون محصول رو هم می‌تونید در بخش «نقد و بررسی» محصول مطالعه کنید. به عنوان مثال در تصویر زیر بخشی از نقد و بررسی فنی جنس چوب بکار رفته در میز  جلو مبلی مثلثی رو مشاهده می‌کنید:

جنس چوب بکار رفته در تولید میز جلو مبلی

بله. تمام محصولات ما بصورت سفارشی و مطابق درخواست شما تولید میشه. شما می‌تونید رنگ‌بندی چوب و فلز رو خودتون انتخاب کنید.

  • در صفحه محصول در باکس افزودن به سبد خرید، در بخش «چوب چه رنگی باشه؟» می‌تونید رنگ چوب دلخواهتون رو انتخاب کنید. برای دیدن کد رنگ چوب در زیر این بخش، باکس راهنمای رنگ‌بندی وجود داره که می‌تونید رنگ چوب رو مشاهده کنید.

انتخاب رنگبندی میز جلو مبلی در خرید آنلاین

قطعا محصولی که با مواد اولیه بی‌کیفیت تولید بشه، طول عمر کمی داره و نمیشه گارانتی‌اش کرد. ما به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت، تمام محصولات میز جلومبلی و عسلی رو ۱۲ ماه ضمانت کیفیت می‌کنیم و تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش داریم. این ضمانت کلامی نیست و کارت ضمانت نامه تقدیم میشه. مثل تصویر زیر:

ضمانت کیفیت ۱۲ ماهه

اگه جنسی در محصول کار بشه که بی‌کیفیت باشه، اول از همه خود مای تولیدکننده دچار مشکل میشیم. چون اولا تمام درآمدمان را باید صرف تعمیرات محصول کنیم و ثانیا مشتریان خوبی مثل شما را برای همیشه از دست میدیم. ما برای شما ارزش بالایی قائلیم. پس تلاش می‌کنیم تا حرفمون با عملمون یکی باشه.

  • بله. شرکت برای خرید مبلمان جهیزیه تخفیف ویژه در نظر گرفته.
  • همچنین تخفیف‌های مناسبتی یا جشنواره‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی ما اطلاع رسانی میشه.
  • پس اگه میخوای کدهای تخفیف را از دست ندی، ما رو در شبکه های اجتماعی فالو کن.
  • لینک شبکه های اجتماعی رویال مبل رو در پایین همین صفحه آوردیم.

از بین رنگ‌های مختلف میز جلومبلی الان قهوه ای، سفید و مشکی پرفروش‌تره.

میز جلو مبلی رو میشه با رنگ چوب مبل، میز تلویزیون و میز کنسول ست کرد. اما این که چه رنگی رو با چه رنگ دیگه‌ای ست کنید کاملا به معیار شما برای ست کردن دکوراسیون خونه، روحیات خودتون و طیف رنگ‌های داخل منزل بستگی داره.

چون انتخاب رنگ‌بندی چوب نیاز به دریافت اطلاعات اولیه از شماست، پیشنهاد میدیم از مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما در فروشگاه استفاده کنید:

خیر. فقط می‌تونید مدل‌های موجود در سایت رو سفارش بدید.

الگو مدل‌های میز جلو مبلی و عسلی که در حال حاضر تولید میشه از به‌روز‌ترین مدل‌های کشور ترکیه، ایتالیا، فرانسه، انگلیس و امریکا است.

سوالت رو بپرس

اگه سوالت در بین سوالات بالا نبود، اینجا بپرس. در سریع‌ترین زمان پاسخگو هستیم.

3.1 9 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد های آنلاین
مشاهده تمام نظرات
بهمن

سلام من بازنشسته هستم چطور بایدیه دست مبل بگیرم

فراموش نکنی!

قبل از این که هر کسی از محصولات جدید، تخفیف‌های استثنایی و حراج‌ها باخبر بشه، به تو اطلاع می‌دهیم

هر زمان خواستی می‌تونی لغو عضویت کنی

فراموش نکنی!

قبل از این که هر کسی از محصولات جدید، تخفیف‌های استثنایی و حراج‌ها باخبر بشه، به تو اطلاع می‌دهیم

هر زمان خواستی می‌تونی لغو عضویت کنی