معرفی بازار مبل یافت آباد

تا حالا شده به خرید مبل فکر کنیم و اسم بازار مبل یافت آباد رو نشنیده باشیم؟ بعید به نظر می‌رسه! بازار یافت آباد از بزرگترین و مهمترین مراکز خرید مبلمان در تهران است. در این مقاله اطلاعات کاملی راجع به محله‌ یافت آباد و بازار مبلش خواهیم گفت تا بتونیم با خیال راحت، تو بازار بچرخیم و مبلی که دوسش داریم رو بخریم.

خب الان وقتشه تا کنار هم یه سَری به این بازار مبل بزنیم و اصلا بدونیم محله‌ی یافت آباد و بازار مبلش چه داستانی داره و چی شد که انقدر محبوب و شناخته شد؟! همینطور امکانات رفاهی، تنوع مبلمان‌ها، تعداد پاساژهای بزرگ و مغازه‌ها، مسیر‌های دسترسی و ساعت کاری بازار مبلمان یافت آباد رو توضیح میدیم.

امیدوارم از این مطلب خوشتون بیاد و مرسی که همراه ما هستید. ❤️

بازار مبل یافت آباد، جایی برای عاشقان مبل 

بازار مبل یافت آباد در چهار راه یافت آباد تهران قرار داره. این بازار تنها مختص به مبل نیست، بلکه انواع لوازم دکوراسیون مثل تخت‌ خواب، میز Tv، استند و بوفه رو می‌شه تو این بازار پیدا کرد.

در بازار یافت آباد 2500 الی 3000 فروشگاه فعالیت دارن. می‌تونید بهترین برند‌های مبلمان ایران و تولیدی‌های متوسط رو پیدا کنید و انواع مبل کلاسیک، مبل راحتی، اسپرت، میز و صندلی ناهار خوری و آینه کنسول رو در رنگ‌بندی و مدل‌های متفاوت بخرید.

بازار مبل یافت آباد شعبه مبل سلامی

اما برای گشت و گذار تو این بازار و دیدن همه‌ی این فروشگاه‌ها و پاساژها وقت و حوصله‌ی زیادی باید داشته باشید. چون ممکنه بعد چند ساعت راه رفتن تو این بازار بزرگ، دنبال جایی برای نشستن بگردی.

پس اگه با چرخیدن توی بازار حال می‌کنی و خسته نمی‌شی، دو خط بالا رو نادیده بگیر و بی‌خیال شو. کی گفته اصلا همچین چیزیو؟ 😂

نمایشگاه مبل واقع در یافت آباد

از طرف دیگه‌، باید قبل از رفتن به این بازار، مدل مبلی که می‌خواهیم رو انتخاب کنیم. چون تنوع مدل‌های مبل در این بازار به شدت زیاده. یافت آباد یکی از مراکز خرید پارچه مبلی معتبر و شناخته شده در تهران به حساب میاد.

قیمت مبل کلاسیک در یافت آباد و سایر مدل مبل‌ها به متریال استفاده شده بستگی داره. این قیمت از بیست میلیون شروع می‌شه و تا بیش از یک میلیارد هم می‌رسه. برای همین بهتره قبل از خرید، بودجه کلی رو مشخص کنیم تا در خرید مبل به مشکل نخوریم. اما واقعا یافت آباد از اون بازارهاست که با هر بودجه و سلیقه‌ای وارد بازار بشی دست خالی بر نمی‌گردی.

نمایی از فروشگاه مبلمان در پاساژهای یافت آباد

برای کسانی که قصد خرید مبلمان جهیزیه عروس دارند، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «راهنمای خرید مبلمان جهیزیه» رو مطالعه کنند. در این مطلب اطلاعات کامل هنگام خرید مبل از تولیدی یا بازارهای مبل گفته شده است.

پیشینه‌ی محله‌ یافت آباد

در زمان قدیم، محله‌ یافت آباد یکی از توابع شهرستان ری بود که به بخش مرکزی آن غار و یا فشاپویه می‌گفتن و دارای دو بخش شرقی و غربی بود. اما چرا این محل، یافت آباد نام گذاری شد؟

بعد از فوت محمد‌شاه، چهارمین پادشاه قاجار زمین‌های خالی از سکنه این محل رو تصاحب کرد و نامش رو  یافت آباد به معنای من یافتم  نامگذاری کرد که امروزه به همین نام شناخته می‌شود.

بازار مبل خلیج فارس واقع در محله یافت آباد

در اواخر سال 1330 ساخت کارخانه شیر پاستوریزه در محله یافت آباد موجب شد تا این محل رونق بگیره. سپس کارخانه‌های دیگه‌ای مثل لبنیات پاک شروع به کار کرد که این محل بیشتر از قبل محبوب شد و سر زبونا افتاد. همچنین بیشتر محله‌هایی که در یافت آباد هستش به کلمه آباد ختم میشه.

عبدالکریم تقدیسی، آخرین خان محله‌ی یافت آباد بود که تونست برای برخی از زمین‌های این محله سند بگیره و به مردم واگذار کنه! حالا این وسط کلی ماجرا هم هست از این که فلان شاه بخشیده به بهمان شاه که خیلی پیگر این داستان نمی‌شیم.عکس داخل پاساژ در بازار مبل یافت آباد

این محل در دهه 70 به بورس مبلمان و دکوراسیون تبدیل شد. بعدش هم فروشگاه‌های زیادی در مدت زمان 20 – 15 سال به سرعت در این منطقه فعالیتشون رو آغاز کردن. امروزه این محل به یکی از بزرگترین راسته‌ بازار‌های تخصصی مبلمان در خاورمیانه تبدیل شده.

آبفشان در وسط بازار مبل ایران در یافت آباد

مسیر‌های قابل دسترس برای رفتن به بازار

بازار مبل یافت آباد در منطقه 17 تهران واقع شده و حدود 3000 فروشگاه از ابتدای چهار راه یافت آباد (خیابان یافت آباد شرقی ) تا خیابان امام‌ زاده حسن وجود داره. 

نمای بازار مبل ایران ۳ در محله یافت آباد در شب

بهترین مسیر دسترسی به این بازار از طریق بزرگراه آزادی‌ست که از سمت غرب وارد این محله می‌شود. اما در ادامه مسیر‌های بیشتری هست که می‌تونیم با استفاده از خودروی شخصی و یا وسایل نقلیه‌ی عمومی، خودمون رو به این بازار بزرگ مبل برسونیم.

 مسیریابی با خودروی شخصی

در اینجا تعدادی آدرس‌ داریم که می‌تونیم با استفاده از گوگل مپ (Google Map) یا سایر مسیریاب‌ها با ماشین خودمون به سمت بازار مبل یافت آباد بریم. یادمون باشه که  طرح ترافیک شامل بازار مبل یافت آباد نمی‌شه .

مسیریابی با خودرو به سمت بازار مبل یافت آباد

از شمال تهران

از خیابان شریعتی وارد اتوبان همت می‌شیم و از خروجی چمران جنوب میریم اتوبان نواب و پس از گذر از تونل توحید، وارد خیابان قزوین، سپس وارد خیابان امامزاده حسن می‌شویم. با گذشت 100 متر از ابتدای خیابان به محدوده‌ی بازار مبل یافت آباد می‌رسیم.

 از جنوب تهران

به سمت اتوبان نواب میریم و تا میدان حق شناس رانندگی می‌کنیم. سپس به طرف میدان قزوین رفته و وارد خیابان امامزاده حسن میشیم. از این خیابان تا چهارراه یافت آباد، بازار مبل ادامه داره.

 از میدان آزادی

 از میدان آزادی به سمت بزرگراه آیت‌الله سعیدی رفته، سپس وارد سه راه آذری می‌شویم. حالا میریم به خیابان شهید پاکی و به طرف خیابان یافت آباد شرقی حرکت می‌کنیم. بازار مبل یافت‌آباد از ابتدای چهار راه شروع می‌شه.

از بزرگراه آزادگان

 مسیر شرق به غرب آزادگان رو میریم به بزرگراه شهید کاظمی می‌رسیم. بعدش از بزرگراه سعیدی تا چهار‌راه یافت آباد مستقیم رانندگی می‌کنیم.

 استفاده از مترو، سریع و آسان

تو محله‌ی یافت آباد ایستگاه مترو وجود نداره اما نزدیکترین ایستگاه مترو به یافت‌ آباد، ایستگاه نعمت آباد و مترو آزادگان است که در خط 3 مترو قرار داره و با رنگ آبی مشخصه. بعد از خروج هم می‌تونیم به راحتی با تاکسی به چهار راه یافت آباد بریم.

 رسیدن به بازار مبل با بی‌آر‌تی

ایستگاه معلم که در خط 10 هست، از پایانه آزادگان شروع می‌شه و تا ایستگاه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد ادامه داره. برای همین این ایستگاه شامل یکی از مسیر‌های قابل دسترس برای رسیدن به این بازار مبل محسوب می‌شه.

 گوگل مپ (Google Maps)

چی بهتر از گوگل مپ؟ یکی از ابزار‌های کارآمدی که می‌تونه برای پیدا کردن راه و مسیر بهمون کمک کنه گوگل مپ هست. با استفاده از گوگل مپ و حتی سایر اَپ‌هایی مثل Balad و Waze می‌تونیم مثل آب خوردن راه رسیدن به این بازار مبل رو پیدا کنیم و ساعت‌هایی که اوج ترافیک هست رو با کمک نقشه بررسی کنیم.

 دسترسی از طریق وِیز (Waze)

اپلیکیشن Waze یکی از بهترین مسیریاب‌هاست که اطلاعات کامل‌تر و کیفیت تصاویر بهتری نسبت به سایر مِپ‌ها ارائه میده. این برنامه متناسب با اطلاعات فوق‌العاده‌ای که به ما میده، باتری و حجم دیتای (اینترنت) زیادی مصرف می‌کنه. البته برای استفاده از این اپلیکیشن به V-P-N نیاز داریم. 

 دسترسی از طریق نشان (Neshan Map)

نشان یکی از اپلیکیشن‌های مسیریابی داخلی هست که از اون هم می‌تونیم استفاده کنیم. لوکشین دقیق این بازار در نشان لینک شده است.

لوکیشن بازار مبل یافت آباد در نقشه نشان

امکانت رفاهی بازار مبل یافت آباد

تقریبا همه‌ی پاساژهای بازار مبل یافت آباد امکانات رفاهی مثل سرویس بهداشتی، سوپرمارکت، کافی‌شاپ، رستوران، محل بازی کودکان، نمازخانه و آسانسور و پله برقی دارن.

نمای داخلی از یک پاساژ مبل در منطقه یافت آباد

پاساژهای این بازار، پارکینگ‌هایی با ظرفیت بالا دارن. اما در کل، منطقه یافت آباد خودش به صورت اختصاصی پارکینگ عمومی داره. پس لازم نیست نگران جای پارک و امنیت ماشین باشیم.

یک پارکینگ بزرگ در بازار یافت آباد

در محله یافت آباد فضاهای تفریحی مثل بوستان قائم، بوستان مینا و بوستان شهدای یافت آباد هست تا دوستانی که به خاطر گشت زنی خسته شدن و انرژیشون رو از دست دادن بتونن استراحت کنن.

پاساژهای بزرگ و محبوب یافت آباد

بازار مبل ایران شماره یک، شماره دو و شماره‌ی سه هر کدوم برای خودشون شهری از مبل و وسایل چوبی هستن. همچنین بازار مبل خلیج فارس از مهم‌ترین مراکز فروش مبلمان در یافت آباد به حساب میاد و بیشتر برند‌های معروف مبلمان، میز ناهارخوری ، میز تلویزیون و سرویس خواب در این پاساژ بزرگ قرار دارن.

فروشگاه های مبل در بازار مبل یافت آباد

بازار مبل پاسارگاد یکی دیگه از پاساژهای موجود است که در مرکز خیابان یافت آباد شرقی هست و در اون دو طبقه مبلمان و سرویس خواب عروس احداث شده. پاساژ ونوس، کاسپین و کوروش هم از سایر مراکز خرید در یافت آباد به حساب میاد. این پاساژ‌ها از مراکز خرید تخت خواب در تهران هستند.

فروشگاه مبلمان کلاسیک در بازار مبل یافت آباد

در آخر هم اگه می‌خواهیم مبل با کیفیت اما با قیمت مناسب بخریم اما اصراری برای برند بودنش ندارم می‌تونیم به پاساژهای مهستان، نگارستان و ارضی هم مراجعه کنیم. یافت آباد مهمترین بازار آینه کنسول در تهران است. در پاساژهای این بازار می‌تونیم جدیدترین و متنوع‌ترین مدل‌های میز کنسول و آینه رو ببینیم.

فروشگاه فوم مبل هنر در بازار مبل یافت آّباد

فراموش نکنیم که تعداد پاساژها و فروشگاه‌های مبل در یافت خیلی زیاده و در طول یک روز فقط می‌تونیم از دو تا پاساژ دیدن کنیم. همچنین در آپدیت بعدی، با تمامی پاساژهای اسم برده به طور کامل آشنا میشیم و بودجه‌ی لازم برای خرید از هر پاساژ رو بهتون می‌گیم.

مبل استیل جدید یافت آباد

برند‌های شناخته شده و معروف در یافت آباد

ابتدا پیشنهاد می‌کنیم که محصولات برند رویال مبل رو مشاهده کنید و شرایط خرید اقساطی مبل از این سایت رو مطالعه کنید. اما اگه به دنبال سایر برند‌های مبلمان در یافت آباد هستیم، می‌تونیم از این فروشگاه‌ها دیدن کنیم. ما در اینجا صرفا اسم برند‌ها رو آورده‌ایم و تضمینی در کیفیت محصولاتشان نداریم.

مبل چستر کلاسیک قهوه ای ترکیب پارچه و چرم

برخی برند‌های مبلمان شیک در یافت آباد عبارتند از : مبل غلامی، مبل گروسی، مبل کریستوفرگای، مبل رافل، مبل سلامی، مبل آیسا، مبل ولیگا، مبل خانه چوبی و مبل دیاکو و… . اگه قصد تهیه مبل ال دارید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مطلب «قیمت مبل ال در یافت آباد» رو مطالعه کنید و با جدیدترین لیست قیمت محصولات در این بازار آشنا بشید.

مبل راحتی ایتالیایی ال شکل

ساعت کاری و روز‌های فعال بازار

دو نوع فروشگاه مبل در یافت آباد هست. فروشگاه‌هایی که در پاساژ قرار دارند و طبق قوانین تعطیلی و ساعت کاری پاساژ فعالیت دارند. گروه دوم، فروشگاه‌‌های شخصی کنار خیابان هستن و از ساعت کاری خودشون تبعیت می‌کنند. اما عموما از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب باز هستند.

نمای داخلی در یک پاساژ مبل در یافت آباد

بازار مبل یافت آباد تهران مرکزیت خاصی نداره و برای اطلاع از ساعت کاری هر برند مبلمان باید با شماره همان برند و فروشگاه تماس بگیریم. برای کسب اطلاع از قیمت‌ محصولات بازار یافت آباد، پیشنهاد می‌کنیم مطلب قیمت مبل راحتی در یافت آباد رو مطالعه کنید.

نکاتی در باب خرید مبلمان از یافت آباد

قبل از این که بریم بازار یافت آباد و مبلی رو بخریم، باید بودجه‌ و مدل مبل رو برای خرید مشخص کنیم. هیچ وقت نباید مدل مبل راحتی رو برای خانه‌ای با لوازم دکوری رسمی و سلطنتی انتخاب کنیم. همچنین انتخاب یک مبل رسمی برای فضاهای کوچک و اسپرت مناسب نیست.

فروشگاه مبلمان اسپرت در یافت آباد

در مورد جنس چوب و پارچه باید دقت زیادی داشته باشیم. استفاده برخی فروشگاه‌ها از پارچه‌های ایرانی ارزان قیمت و بی‌کیفیت و به کار بردن چوب دسته دوم در کلاف مبلمان باعث شده تا تجربه ناخوشایندی برامون در خرید مبل به وجود بیاد و باعث بی‌اعتمادی بقیه نسبت بازار مبلمان یافت آباد بشه.

مبل کلاسیک در فروشگاه مبل یافت آباد

اگه در خونه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کنیم، بهتره مبلی رو بخریم که فضای زیادی رو اِشغال نکنه و وزن زیادی نداشته باشه تا موقع اسباب کشی برامون مشکل نشه. مانند مبلمان راحتی ال شکل یا مبل تخت شو. همچنین شرایط گارانتی مبلی که می‌خواهیم خریداری کنیم رو باید با دقت بررسی کنیم.

مبل چستر سبز تیره

اگه قصد دارید از یک تولیدی مبل در یافت آباد خرید کنید، پیشنهاد می‌دهیم ابتدا مطلب «همه چیز درباره خرید مستقیم مبل از تولیدی» رو مطالعه کنید تا با آگاهی بیشتر نسبت به نوع و جنس مبلمان، خرید راحت‌تری داشته باشید.

درخواست فاکتور محصول فراموش نشود

یکی از مهم‌ترین مواردی که حتما باید قبل از خرید مبلمان رعایت کنیم، درخواست فاکتور از فروشنده است. از فروشنده بخوایم که مواردی مثل جنس چوب، مدت زمان گارانتی، موارد شامل گارانتی، نحوه خدمات پس فروش، هزینه‌های ایاب و ذهاب و تاریخ دقیق آماده شدن رو در فاکتور بنویسه.

البته از اونجایی که مبلمان کالای دست ساز هست و تولید چنین محصولی در این کشور همیشه طبق روال زمانی دقیق امکان پذیر نیست و عوامل مختلفی می‌تونه روی تولید صحیح تاثیر بذاره، ممکنه که چند روزی فرایند تولید و ارسال محصول به تاخیر بیفته. پس کمی باید صبور باشیم و در تحویل کالا عجله نکنیم.

فاکتور فروش مبلمان

تنوع فروشگاه و مبلمان در بازار مبل یافت آباد، چه مزایا و معایبی دارد؟

در بازار مبل یافت آباد تنوع مبل‌ها بسیار زیاد است. ما می‌تونیم هر مدل مبل و میز جلو مبلی رو که دوست داریم پیدا کنیم. ولی باید بدونیم همین تنوع به نوبه‌ی خودش می‌تونه مشکل ساز باشه. چرا که تعداد فروشگاه و مدل‌های مبل به قدری زیاده که ممکنه خرید و انتخاب رو برای ما سخت کنه.

ست مبلمان کلاسیک در بازار مبل یافت آباد

این تنوع بالا باعث می‌شه افرادی که از شهر‌های دور و نزدیک برای خرید مبل به یافت آباد میان یا از قبل مدل مبلی رو برای خرید تعیین نکردن، دچار سردرگمی بشن. به این شکل پس از ساعت‌ها پیاده روی و صحبت با فروشندگان، خسته می‌شن و از خرید مبل منصرف می‌شن. برای کسانی که قصد خرید میز ناهارخوری دارند، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «قیمت میز ناهارخوری در یافت آباد» رو مطالعه کنید.

نیم ست مبل کلاسیک کرم در فروشگاه مبل در بازار مبل یافت آباد

بازار مبل چهاردانگه در مقایسه با یافت آباد

یکی از بازارهای مبل نوظهور و رقیب یافت آباد، بازار مبل چهاردانگه است. بازار چهاردانگه تنوع مبلمان بالایی داره اما به دلیل نزدیکی به کارگاه‌های مختلف تولید مبل، قیمت تمام شده ارزون‌تری نسبت به بازار یافت آباد داره.

بازار مبل ونوس در منطقه چهاردانگه

اگه بخواهیم از کیفیت محصولات تولید شده در چهاردانگه بگیم، باید اینجوری بگیم که هر چقدر بیشتر هزینه کنیم، به همون اندازه محصولی با کیفیت‌تر به دست ما می‌رسه. به عنوان مثال هنگام خرید مبلمان مدرن وقتی از فروشنده می‌خواهیم اسفنج سی و پنج کیلویی در مبل استفاده بکنه، قیمت مبل تغییر می‌کنه.

بازار مبل پاسارگاد

تولید کنندگان بازار مبل چهار دانگه با در نظر گرفتن توان مشتری و با توجه به تورم موجود در بازار سعی می‌کنند با بهره گیری از متریال مرغوب و باکیفیت و در عین حال ارزون قیمت بهترین‌ها رو برای شما فراهم می‌کنند. با این حال، قیمت مبل تختخواب شو در یافت آباد و سایر مدل‌ها، از سطح ارزون قیمت و اقتصادی تا گرون قیمت و لاکچری متغیر است.

بازار مبل دلاوران در مقایسه با یافت آباد

بازار مبل دلاوران و بازار مبل یافت آباد دو بازار بزرگ مبلمان در تهران هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود رو دارند. بازار یافت آباد در مقایسه با بازار مبل دلاوران، تعداد فروشگاه‌ها و پاساژهای خرید بیشتری داره.

بازار مبل دلاوران

تنوع قیمتی در یافت آباد بیشتر از دلاوران است. این به دلیل تنوع بیشتر محصولات و حضور برندهای معروف در بازار مبلمان یافت آباد است. از نظر دسترسی، یافت آباد در جنوب تهران واقع شده است و دسترسی به آن با مترو و اتوبوس آسان است. بازار مبل دلاوران در شمال شرق تهران واقع شده است و دسترسی به آن با مترو و اتوبوس کمی دشوارتر است.

نمایشگاه مبلمان دلاوران

از نظر امکانات رفاهی، بازار مبل یافت آباد امکانات بیشتری نسبت به بازار مبل دلاوران دارد. در این بازار پارکینگ، سرویس بهداشتی، نمازخانه و سایر امکانات رفاهی برای مشتریان وجود داره. بازار دلاوران نیز دارای برخی از این امکانات است، اما امکانات آن به اندازه یافت آباد نیست.

در صورت اختلاف با فروشنده در یافت آباد به کجا مراجعه کنیم؟

به دلیل زیاد بودن تعداد خریداران و فروشندگان، ممکنه اختلافاتی سر خرید و فروش مبل بین مشتری و فروشنده پیش بیاد. برای همین در بازار مبل یافت آباد شعبه‌ی ویژه حل اختلاف وجود داره که به رفع مشکلات می‌پردازه.

نیروی امنیت در بازار مبل یافت آباد

البته باید گفت که هیئت امنای هر پاساژ به مسائل خصوصی رسیدگی می‌کنه و زمانی که مشکل برطرف نشه، به شورای حل اختلاف ارجاع داده می‌شه.

خلاصه‌ای از آنچه که باهم درباره بازار مبل یافت آباد گفتیم

همه‌ی ما می‌دونیم که خرید مبل برامون خیلی مهمه و تاثیر زیادی روی دکوراسیون خونه داره. برای همین هم دنبال جایی هستیم تا بتونیم مبلی با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنیم. یکی ازمهمترین  این بازارها در ایران، بازار مبل یافت‌آباد است.

تنوع مدل‌‌های مبل در این بازار خیلی زیاده و در کنار مبلمان، لوازم دکوراسیون هم هست که می‌تونیم خریداری کنیم. تعداد پاساژ و فروشگاه‌های محله‌ی یافت آباد به حدی زیاده که باید یک هفته‌ی یا بیشتر وقت بذاریم تا بتونیم از کل نمایشگاه‌های مبل رو دیدن کنیم.

امکانات رفاهی این بازار مبل فقط مختص به پاساژها و فروشگاه‌ها نیست. بلکه در خود محله‌ی یافت آباد هم رستوران، کافی شاپ و پارکینگ‌های اختصاصی وجود داره. ساعت کاری بازار یافت آباد از ساعت 9 صبح تا 9 شب هست. برای کسانی که قصد خرید مبل راحتی دارند پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه به بازار مبل، مطلب «راهنمای خرید مبل راحتی» رو مطالعه کنند و با مهمترین نکات هنگام خرید آشنا شوند.

 

در ادامه با تعدادی از انواع مبلمان راحتی برند رویال مبل آشنا بشیم. یادمون باشه تمام این محصولات رو میتونیم با شرایط قسطی تهیه کنیم. برای مطالعه شرایط خرید مبل قسطی به صفحه خرید اقساطی در منوی سایت مراجعه کنید.

این مقاله در خرداد ماه ۱۴۰۲ بروزرسانی شده و منتظر آپدیت بعدی در طی ماه‌های آینده باشید. 

 

3.2 5 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد های آنلاین
مشاهده تمام نظرات
sani

سلام دوستان! من دنبال اطلاعات بیشتر درباره بازار مبل یافت آبادم. در این مقاله اشاره ای به این نشده که کدوم بازار مبل یافت آباد بهتره؟ تجربیاتتون از مراکز خرید مبل یا مال‌ها چطور بوده؟ اگه کسی تجریه خرید داشته ممنون میشم نظراتتون رو به اشتراک بذارید تا بتونم یک خرید با اطمینان داشته باشم. 😊