سرویس خواب ترک | معرفی پرطرفدارترین مدل‌ها در سال ۲۰۲۴

امروزه سرویس خواب‌ها در طرح‌ها و نقش‌های مختلفی ساخته می‌شوند. به این صورت ما در انتخاب طرح برای خرید تخت خواب، به اندازه‌ی گذشته محدودیت نداریم. سرویس خواب ترک یکی از زیباترین مدل‌های سرویس خواب می‌باشد که امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

البته در کشور ما با توجه به شرایط اقتصادی و نرخ ارزی، احتمال این که بتونیم سرویس خواب ترکیه‌ای اصل رو خریداری کنیم پایینه. حتی اگر هم در بازار موجود باشه، قیمت زیادی داره. مدل‌های سرویس خواب ترک اغلب در داخل کشور و با طرح‌های ترکیه‌ای تولید میشه.

در ادامه‌ی این مقاله قصد داریم تا در مورد ویژگی‌های این تخت خواب صحبت کنیم و سه مدل کلاسیک، سلطنتی و مدرن رو معرفی کنیم.

ویژگی‌های سرویس خواب ترکیه‌

سرویس خواب‌های ترک به خاطر طراحی و سبک متفاوت‌شون، جز سرویس خواب‌های محبوبی هستند که در کشور ما بسیار قابل توجه قرار می‌گیرند. یکی از دیگر از ویژگی‌های این تختخواب، کیفیت بالای متریال به کار برده شده در آن است.

مدل سرویس خواب ترکیه

صنعت مصنوعات چوبی ترکیه در چند سال اخیر بسیار پیشرفت کرده و بهترین مصنوعات رو از نظر کیفیت و مدرنیته عرضه میکنه. برای همین هم جدای از مسائل عوارض گمرکی بالا، کیفیتی که سرویس خواب‌های ترک دارند، روی قیمت محصول اثر گذاره. اما ارزش پرداخت هزینه‌ی زیاد رو داره. در تصویر زیر یک سرویس خواب طرح چستر کلاسیک رو می‌بینیم.

سرویس خواب ترکیه ای سفید قرمز

سرویس خواب ترکیه‌ای مانند مبلمان تختخواب شو ترک مدل‌های زیادی داره. طراحی هر کدوم از مدل‌ها بستگی به سبکی که داره متفاوته. تخت خواب ساخت ترکیه در سبک‌های کلاسیک، سلطنتی و مدرن تولید میشه. هر سبک ویژگی‌های خاص خودشو داره. ما می‌تونیم متناسب با سلیقه و دکوراسیون هر کدوم رو که دوست داریم بخریم.

مدل سرویس خواب طلایی ترکیه

انواع مدل‌ های جدید سرویس خواب ترکیه‌ ای

سرویس خواب‌های ترکیه‌ای مدرن، جلوه‌ی ساده و مینیمالی دارند. اما سبک‌های کلاسیک و سلطنتی طرح‌های مجلل و پر زرق و برق هستند. این سبک‌ها بیشتر به خاطر منبت‌کاری‌های روی چوب محبوبیت دارند. در ادامه می‌خواهیم در مورد این سه سبک و نیز سبک‌های اسپرت، بدون پایه، گرد و طرح لمسه صحبت کنیم.

مدل سرویس خواب ترکیه جدید

مدل مدرن سرویس خواب ترکیه‌ای

مدل سرویس خواب ترکیه‌ای مدرن تخت، کمد و لوازم جانبی ساده با طراحی مینیمال داره. به شکلی که طرح و نقش اضافه‌ای روی این مدل نیست. رنگ تخت خواب مدرن ترک از طیف رنگ‌های روشن انتخاب میشه. در این رابطه، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «بهترین رنگ‌بندی سرویس خواب»رو مطالعه کنید.

مدل سرویس خواب ساده ترکیه

میز دراور، کمد و پاتختی این سبک سرویس خواب هم از طرح‌های مینیمال الگو می‌گیره. برای مثال کشو‌ها ساده و چهارگوش هستند و از خطوط موازی در ساخت آنها استفاده میشه.

سرویس خواب ترک اسپرت بدون پایه

تخت خواب اسپرت ترکیه‌ای بدون پایه طراحی شده است. به این ترتیب همه چیز مستقیم روی سطح زمین قرار می‌گیره. ارتفاع تخت و دیگر قطعات تخت اسپرت نسبت به سایر مدل‌ها کمتره. معمولا از رنگ تیره مثل مشکی و طوسی تیره برای این نوع تخت استفاده میشه. اگه به سرویس خواب تیره علاقه‌مندید پیشنهاد می‌کنیم مطلب «انواع سریس خواب مشکی جدید» رو مطالعه کنید.

تخت خواب اسپرت قهوه‌ای ترک

سرویس خواب کلاسیک ترکیه‌ای

یکی از مدل‌های پرطررفدار سرویس خواب ترکیه ای که خیلی پرطرفدار است، سبک کلاسیکه. این نوع سرویس خواب از چوب با کیفیت ساخته میشه. تمامی آیتم‌ها و لوازم این سرویس پایه‌های محکمی داره. طرح کمد، تخت و سایر لوازم به شکل منبت کاری شده و منقوش است. تاج تخت به شکل هلالی یا طرح دار هست. در تصویر زیر یک سرویس خواب عروس با کیفیت ساخت کشور ترکیه رو می‌بینیم.

تخت خواب کلاسیک سفید ترکیه

قسمت منبت کاری سرویس خواب‌های کلاسیک، از ویژگی‌های اصلی و مهم این مدل است. کار روی منبت‌های تاج تخت‌خواب کلاسیک، بسیار ظریف و زمان‌بر است. البته منبت کاری سبک کلاسیک نسبت به سلطنتی کمتر است.

مدل سرویس خواب کلاسیک ابی ترک

سرویس خواب ترک گرد

تخت خواب گرد یکی از انواع سرویس خواب است که در آن حاشیه‌های تخت، کمد، میز آرایش و سایر وسایل، به شکل گرد طراحی شده. این نوع سرویس خواب، معمولاً از جنس چوب یا ام‌دی‌اف ساخته میشه. با روکش‌های پارچه‌ای یا چرمی تزئین میشه. تخت دایره‌ای دارای ظاهری مدرن و ظریف است و برای اتاق خواب‌های بزرگ مناسب است. ویژگی خاص آن ظاهر متفاوت و جذاب آن است.

تخت صورتی

تختخواب ترکیه‌‌ای مدل سلطنتی

سبک سلطنتی جز سبک‌هایی است که هیچ وقت قدیمی نمیشه و همیشه طرفدارای خودشو داره. طراحی‌های جدید سرویس خواب سلطنتی ترک نسبت به مدل‌های قبلی از حالت شلوغ و منبت‌کاری سنگین فاصله گرفته و با تلفیق سبک کلاسیک و سنتی، طرح‌های خوبی تولید شده. در تصویر زیر سرویس خواب سفید سلطنتی با نمای چوب طلایی رو می‌بینیم.

سرویس خواب سلطنتی

با این که تخت خواب چوبی ساده طرفدارهای زیادی داره اما مدل سلطنتی ساده نیست و منبت کاری زیادی داره. رنگ‌های به کار رفته در این نوع سرویس خواب‌ها معمولا رنگ روشن است تا پس از گذشت مدت زمانی ازش خسته نشیم و دلمونو نزنه.

تخت خواب ابی سلطنتی ترک

سرویس خواب طرح لمسه ترک

در این سبک قسمتی از تاج تخت و دیواره دور تخت لمسه دوزی می‌شود. لمسه کاری به این صورت است که دکمه‌هایی با فاصله‌های منظم و پشت هم روی روکش پارچه‌ای یا چرمی نصب میشه. لمسه کاری محصولات ترکیه‌ای از کیفیت بالایی برخورداره.  

تخت لمسه کاری شده

برند‌های معروف سرویس خواب ترک

به طور کلی سرویس خواب‌های شرکتی ترک در سطح جهانی معروف هستند. اما متاسفانه در ایران کمیاب هستند. چرا که هزینه واردات برای فروشندگان به صرفه نیست. اما به هر حال تعدادی از برند‌ها هستند که بهتره درباره شون بدونیم. چرا که محصولات این برند‌ها کیفیت بالایی داره و ما به عنوان خریدار، بهتره که مدل‌های مختلف رو ببینیم تا بتونیم در خرید سرویس خواب ایده بگیریم.

تخت خواب ترکیه‌ای با حاشیه‌های گرد

برند استقبال (istikbal)

شرکت مبلمان استقبال از سال 1957 با سال‌ها تجربه و داستان موفقیت 65 ساله خود به یکی از پیشگامان صنعت مبلمان ترکیه تبدیل شده است. این برند به دلیل تنوع محصولات، طراحی متفاوت، کیفیت بالا و خدمات پس از فروش خوب از جمله برندهای معتبر ترکیه محسوب میشه.

فروشگاه سرویس خواب ترک استقبال

استقبال تا دهه 80 میلادی به تولید انواع در، پنجره‌، کمد‌، لوازم اتاق خواب، میز و صندلی‌ می‌پرداخت. این شرکت همواره با درک نیازهای مصرف‌کنندگان، خودش رو به یک محصول محدود نکرد، بلکه هر سال محصولات جدیدی رو به سبد محصولات خود اضافه کرد. اکنون انواع محصولات مانند سرویس خواب، مبلمان تخت خواب شو و… رو در سرتاسر جهان به فروش می‌رسونه.

مدل سرویس خواب قهوه‌ای ترکیه

برند بدز توگو (BEDS 2 GO)

این برند در سال 2013 تأسیس شد و در زمینه تولید و فروش انواع تختخواب، سرویس خواب، تشک و ملافه فعالیت میکنه. شرکت بِدز توگو محصولات خود رو با کیفیت بالا و قیمت‌های مقرون‌ به‌ صرفه تولید میکنه و در سراسر ترکیه به فروش می‌رسونه. این شرکت با رعایت اندازه استاندارد تشک در تمام محصولاتش، تبدیل به یکی از بهترین برند‌های تشک طبی نیز شده است.

برند bed 2 go ترکیه ای تخت خواب

برند (Beds 2 Go) در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی کرده و جایگاه خودش رو در بازار ترکیه تثبیت کرده. این تولیدی محصولاتش رو به کشورهای دیگه هم صادر میکنه. در حال حاضر این برند در کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، انگلستان و عربستان سعودی نیز شعبه داره.

برند معروف سرویس خواب ترکیه ای

برند اینوا بدینگ (INNOVA BEDDING)

برند Innova Bedding یک برند ترکیه‌ای است که در زمینه تولید و فروش انواع تشک و کالای خواب فعالیت میکنه. این برند در سال 2015 با هدف ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب تأسیس شد. هر چند که محصولات اصلی این برند، انواع تشک طبی برای کمر درد است، اما در حوزه تولید سرویس خواب هم دست کمی از برند‌های قبلی نداره.

برند معروف تخت خواب ترک

Iینووا بدینگ از مواد اولیه باکیفیت و با تکنولوژی‌های پیشرفته برای تولید محصولات خود استفاده میکنه. این برند سرویس خواب‌های خود رو در انواع مختلف و با ویژگی‌های متفاوت تولید می‌کند تا بتواند نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کنه.

فروشگاه سرویس خواب ترک

قیمت سرویس خواب ترک

قیمت سرویس خواب ترکیه به عواملی مختلفی بستگی داره. مواردی مثل قیمت ارز، عوارض گمرک و ترخیص، هزینه حمل و نقل، برند تولید کننده و کیفیت مواد اولیه. مواردی مانند ابعاد تخت خواب دو نفره و یک نفره نیز بر روی قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است. با این حال، می‌توان گفت که قیمت سرویس خواب در ترکیه از حدود 500 دلار تا 5000 دلار متغیر است.

تصویر تخت خواب دخترانه ترک

واردات باعث میشه که محصولات خارجی نسبت به تولید داخل بسیار گران‌تر باشند. از طرفی ضمانت کیفیت جنس تولید شده در داخل از جنس وارداتی بیشتره. اگه قصد اطلاع از قیمت سرویس خواب دارید پیشنهاد می‌کنیم مطلب «لیست قیمت تخت خواب دو نفره در یافت آباد» رو مطالعه کنید.

عکس تخت خواب ترکیه ای

خلاصه‌ای از آنچه درباره‌ی سرویس خواب ترکیه گفتیم

سرویس خواب ترکیه‌ای به خاطر سبک متفاوت و مدل‌های خاصش، در این چند سال خیلی مورد توجه قرار گرفته است. مدل سرویس خواب ساخت ترکیه زیباترین طراحی رو داره که روی دکوراسیون تاثیر گذاره و برای ساختش از متریال‌های با کیفیتی استفاده میشه.

تخت خواب ترکیه مدل و سبک‌های زیادی داره. سرویس خواب مدرن، اسپرت، کلاسیک، گرد و سلطنتی از پرطفدارین مدل‌های این محصول هستند. قیمت این تخت خواب ها نسبت به تخت خواب تولیدی داخل بسیار گرون تره. اگه قصد خرید سرویس خواب دارید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مطلب «راهنمای خرید سرویس خواب» رو مطالعه کنید.

 

در ادامه با تعدادی از انواع سرویس خواب تولید شرکت رویال مبل آشنا بشیم. برای دیدن تصاویر بیشتر هر محصول و دسترسی به اطلاعات فنی کالا بر روی تصویر هر محصول کلیک کنید.

این مقاله در بهمن ماه 1402 بروزرسانی شده و منتظر آپدیت بعدی در طی ماه‌های آینده باشید. 

3.3 9 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد های آنلاین
مشاهده تمام نظرات