عکس مبل راحتی جدید و شیک در انواع مختلف

مبل راحتی قدمت چند صد ساله داره. از قرن شانزده و هفده انواع مدل‌های نشیمن راحتی ساخته شدن. در هر منطقه و ناحیه‌‎ای از دنیا، سیر تغییر و تحول مبلمان به صورت مستقل طی شد و هر کشوری بر اساس فرهنگ خودش مبل‌هایی رو طراحی و تولید کرد. مبلمان یکی از مهم‌ترین لوازم دکوراسیون منزل به حساب میاد. انتخاب و خرید مبل راحتی شیک برای خانه یکی از دغدغه‌‌های همیشگی است که از اهمیت زیادی برخورداره.

ابتدای این مطلب در مورد روانشناسی و ویژگی‌های پرفروش‌ترین رنگ سال توضیح می‌دهیم. سپس انواع عکس مبل راحتی را آورده و به نکاتی در مورد آنها اشاره می‌کنیم.

راهنمای مطالعه     زمان مطالعه: 10 دقیقه    بروزرسانی: مهر ماه 1402


عکس مبل راحتی طوسی

تصویر مبلمان راحتی اسپرت

عکس‌های مبل ال راحتی

تصاویر مبل راحتی تختخواب شو

عکس مبل راحتی طوسی

برای مبل راحتی تعریف‌های زیادی هست. برای مثال وسیله‌ای برای نشستن با ویژگی راحت بودن و استراحت کردن. به طور کلی، مبل راحتی، مبلی‌ تمام پارچه یا تمام چرم است. در روانشناسی رنگ‌ها، طوسی به معنای دوستی و تعادله. این رنگ نماد سکوت، آرامش، امنیت، بی طرفی، استقلال و عدم وابستگی است.

عکس مبل راحتی طوسی

انتخاب این رنگ مبلمان، به دلیل آسانی ست کردن آن با دیگر رنگ‌های دکوراسیون در اتاق نشیمن میتونه گزینه جذابی برامون باشه. تزیین مبل راحتی با کوسن‌های رنگی نیز تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی منزل دارد. در ادامه تعدادی عکس از مبل راحتی طوسی رنگ رو می‌بینیم.

عکس مبل دو نفره طوسی

🟡 مبل راحتی طوسی دسته شیب‌دار 

 

عکس مبل راحتی دسته شیب‌دار طوسی

🟡 تصویر مبل طوسی دسته فوم دار

 

عکس مبل راحتی طوسی دسته شیب دار

🟡 مبل راحتی طوسی

 

مبل راحتی چستر دسته گرد طوسی

تصویر مبلمان راحتی اسپرت

دسته‌های این مبل به شکل منحصر به فردی طراحی شده و با ظاهری که داره در محیط‌های رسمی و غیر رسمی هم ازش استفاده میشه. چیدمان مبل‌های دسته‌ شیب‌دار نسبت به مدل‌های دیگه، فضای منزل رو دلباز‌تر می‌کنه. در تصویر زیر یک مبل اسپرت دسته شیب دار رو میبینیم.

عکس مبل جهیزیه عروس

مبلمان اسپرت یکی از مدل‌های سبک مدرن است. مبل راحتی اسپرت از نظر طراحی، مدل و رنگ این قابلیت رو داره تا با دکور اتاق نشیمن به سبک‌های مختلف ست بشه. ما میتونیم از این مدل در بیشتر دکوراسیون‌ها استفاده کنیم. جنس به کار رفته در این مدل، بیشتر پارچه‌ و کتان است.

عکس مبل راحتی سفید با دسته‌ای مستطیلی

ارتفاع مبل راحتی اسپرت در مقایسه با مبلمان استیل و کلاسیک کمتره، همچنین دسته‌های پهن و راحتی داره. در ادامه چند تصویر از مبلمان راحتی اسپرت رو میبینیم.

تصویر مبل راحتی آبی

🟡 مبل راحتی آبی اسپرت با دسته شیب دار

 

مبل راحتی سفید با دسته‌های مستطیلی

🟡 تصویر مبل راحتی دسته شیب دار پارچه‌ای

 

تصویر مبل راحتی دسته شیب دار پارچه‌ای

در تصویر زیر یک مبل راحتی ترک سه نفره رو می‌بینید که با کوسن‌های رنگی تزیین شده.

عکس‌های مبل ال راحتی

مبل ال از محبوب ترین مدل‌های سبک راحتی به حساب میاد. این مبلمان، ماژول‌های جدا شونده‌ای داره که می‌تونیم آن‌ ها رو در حالت‌های متفاوت و متناسب با نیاز خودمان در دکوراسیون اتاق پیاده کنیم. 

میشه گفت مبل راحتی ال طوری طراحی شده که مناسب خانه‌های کوچک و کم‌ جا است. در ادامه چند عکس مبل راحتی ال شکل رو براتون آوردیم. 

عکس مبل ال چستر به رنگ آبی

🟡 عکس مبل ال چستر آبی رنگ

 

تصویر مبل ال راحتی کرم طوسی

🟡 مبل ال شیک کرم رنگ

 

مبل‌های دسته مستطیلی از مبل های مدرن و شیک هستند که نسبت به مبلمان دسته گرد و منحنی، فضای کمتری رو اشغال می‌کنند. این سبک برای استفاده در اتاق نشمین و یا اتاق‌های کوچک مناسبه.

مبل راحتی ال دسته شیب دار

🟡 مبل ال طوسی دسته شیب دار

 

مبل راحتی ال نارنجی با دسته‌های شیب‌دار

تصاویر مبل راحتی تختخواب شو

بیشتر این مبل‌ها به دلیل کاربرد دو گانه‌ای که دارند (هم مبل و هم تخت)، برای نشستن سفت‌تر از مبل‌های عادی هستند. در جنس این مدل بیشتر از پارچه‌هایی مانند مازراتی، مکس و بوگاتی استفاده میشه.

تصویر مبل راحتی تختخواب شو

🟡 عکس مبل راحتی کرم صدفی دسته گرد

 

مبل تخت خواب شو راحتی

موقع انتخاب مبل تختخواب شو کم جا، پارچه بکار رفته در اون دارای بافت درشت نباشه که موقع خوابیدن ما رو اذیت کنه. با هر سلیقه‌ و هر سبک دکوراسیون، میتونیم مبل راحتی تخت خواب شو رو انتخاب کرده و فضای زیبایی برای پذایریی خودمون ایجاد کنیم.

در مطلب «راهنمای خرید مبل چرم» بطور کامل درباره ویژگی های یک مبل راحتی چرمی توضیح داده ایم.

عکس مبل راحتی سفید رنگ

🟡 عکس مبل راحتی تختخواب شو

 

عکس مبل تخت شو زرد رنگ

🟡 تصویر مبل راحتی تخت شو زرد رنگ

خلاصه‌ای از آنچه درباره عکس مبل راحتی گفتیم

مبل راحتی یک مدل مبلمان است که برای راحتی و آرامش طراحی شده. این مدل در انواع مختلفی از جمله مبل‌های دسته مستطیلی، دسته گرد، دسته منحنی، دسته شیب دار، دسته تاکسیدو، دسته فوم دار، دسته گل میخ دار و بدون دسته وجود دارند. مبل‌های راحتی از پارچه یا چرم ساخته می‌شوند، کاربرد آنها در اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر اتاق‌‌ها است. در این مطلب پرفروش‌ترین رنگ سال و انواع عکس از مبلمان راحتی رو جمع آوری کردیم.

 

در ادامه با تعدادی از انواع مبلمان راحتی تولید رویال مبل آشنا بشیم. برای دیدن تصاویر بیشتر هر محصول و دسترسی به اطلاعات فنی کالا بر روی تصویر هر محصول کلیک کنید.

این مقاله در اسفند ماه ۱۴۰۱ بروزرسانی شده. منتظر آپدیت بعدی در طی ماه‌های آینده باشید. 

3.4 9 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد های آنلاین
مشاهده تمام نظرات
آرزو

سلام
دنبال عکس مبل راحتی کمجا هستم. متاسفانه تو سایت عکس مبل راحتی جمع و جور ندارید. اما باور کنین خونه ها کوچیک شده و این مدل های بزرگ به کار نمیاد. ممکنه تصاویر مناسب اضافه کنید یا یه سایتی معرفی کنید یا حتی لینک به جای دیگه بزارید که بشه این مدل‌های کوچیک رو ببینیم؟
مرسی

مریم

سلام. ممنون اگه بشه کانال تلگرام لینکش از سایتتون وصل شیم. این طوری مشتری راحت تر بهتون دسترسی داره.