بازار مبل ایران کجاست؟

امروز دو تا از پاساژ‌های بزرگ مبلمان در ایران رو معرفی می‌کنیم و با محیط این دوتا پاساژ آشنا می‌شیم. بازار مبل ایران شماره یک و شماره سه. این دو پاساژ در بازار مبل یافت آباد واقع شده که یکی از بزرگترین مراکز خرید مبلمان در تهران هست.

بازارهای مبل ایران یک شهر مجزا در دل تهران هستند که مختص خرید مبلمان و سایر لوازم دکوراسیون اند. در ساخت این پاساژها از طراحی مدرن و امروزی استفاده شده که همین امر موجب می‌شه تا علاوه بر محیط مناسب و شیکی که برای خرید مبل ارائه می‌دهند، از خدمات رفاهی عالی نیز برخوردار باشند.

در این مطلب باهم در این دو مجموعه‌ی بزرگ چرخی می‌زنیم و درباره ویژگی هر کدوم از این مجموعه‌ها صحبت می‌کنیم.

راهنمای مطالعه     زمان مطالعه: ۱۰ دقیقه    بروزرسانی: آذر ماه ۱۴۰۲

۱. بازار مبل ایران کجاست؟

۲. بازار مبل ایران شماره یک

۳. بازار مبل ایران شماره سه

.

بازار مبل ایران کجاست؟

لازم به ذکر است بازار مبل ایران در یافت اباد قرار دارد. این بازار شامل دو مجموعه خرید مجزا به نام‌های بازار مبل شماره 1 و 3 است. در این مجموعه، می‌توان به خرید انواع سرویس مبل منزل مانند مبل راحتی، مبل استیل، مبل کلاسیک، مبل تختخواب شو، مبلمان مدرن، سرویس خواب، میز ناهار خوری، آینه و کنسول، ویترین و بوفه، و میز جلومبلی و عسلی اقدام نمود. در ادامه هر یک از این مراکز خرید به صورت مفصل توضیح داده می‌شود.

بازار مبل ایران شماره 3

🟢 نمایی از بازار مبل ایران شماره سه

بازار مبل ایران از نمایی متفاوت

بازار مبل ایران شماره یک

در واقع باید بگوییم که بازار مبل ایران در اصل دو زیر مجموعه دارد که در ساختمان‌هایی مجزا تحت عنوان بازار مبل شماره یک و شماره سه فعالیت می‌کنند. هر دوی این پاساژها  امکانت رفاهی و تنوع محصولات بسیار زیادی دارند که می‌تونیم خریدی خوب و مناسبی داشته باشیم.

نمای بیرونی بازار مبل ایران شماره یک

مجموعه بازار مبل ایران شماره‌ی یک بزرگترین مرکز فروش مبل خانگی، مبلمان تختوابشو ، میز جلومبلی و دکوراسیون به حساب میاد. شعار کسبه بازار مبل شماره یک، کیفیت بالا با تاکید بر تعهد پس از فروش هست و بر این باورند که فروش پایان یک معامله نیست.

این مجموعه 6 طبقه، 3 طبقه واحد تجاری با بیش از 100 فروشگاه مبلمان خانگی داره که مجهز به رستوران، کافی‌شاپ، سوپر مارکت، آسانسور، پله برقی، سرویس بهداشتی، نمازخانه، محل بازی کودکان و پارکینگ 3 طبقه‌ای با ظرفیت هزار خودرو است.

کافی شاپ بازار مبل ایران شماره یک

در این پاساژ می‌تونیم انواع مبلمان ال جدید، مبلمان کلاسیک جدید، مبل راحتی، میز ناهار خوری، تخت‌خواب، آینه و کنسول و سایر لوازم چوبی رو بخریم. همچنین رعایت اصول معماری ایرانی، در کنار بهره‌گیری از تکنولوژی مدرن به این مجموعه جلوه زیبایی به منطقه بخشیده است. خدمات رفاهی و تفریحی هم زمان با نمایش جدید ترین مدل‌های مبلمان خانگی یا اداری جلوه بی‌نظیری رو در ذهن خریدار تداعی می‌‌کند.

بازار مبل شماره ایران شماره یک کجاست؟

بازار مبل ایران شماره یک در بازار مبل یافت آباد تهران و خیابان یافت آباد شرقی قرار داره و از نظر موقعیت جغرافیایی به بازار مبل ایران شماره 3 و مرکز خرید خلیج فارس نزدیک هست و در نبش چهار راه یافت آباد قرار داره. لوکشین دقیق بازار شماره یک رو در نقشه‌های نشان و بلد مشاهده کنید.

امکانات بازار مبل ایران شماره ۱
تعداد طبقات ۶ طبقه (۳ طبقه تجاری + ۳ طبقه پارکینگ)
تعداد واحد تجاری ۱۰۰ عدد
ظرفیت پارکینگ ۱۰۰۰ خودرو
آسانسور
پله برقی
رستوران
نماز خانه
سرویس بهداشتی
محل بازی کودکان
صندلی استراحت
سوپر مارکت

بازار مبل ایران شماره سه

بازار مبل ایران شماره سه بسیار بزرگتر از شماره یک است. این پاساژ در 9 طبقه و با داشتن 6 طبقه واحد تجاری و بیش از 150 فروشگاه مبلمان، ناهارخوری، آینه کنسول، پرده و پارچه مبلمان در دو بخش دکوراسیون خانگی و اداری مشغول به فعالیت است.  بیشتر برند‌های معروف ایران در این پاساژ نمایشگاه‌های دائمی دارند.

بازار مبل ایران شماره سه در شب

این مجموعه مدرن فضایی به روز و امکانات رفاهی مناسب نظیر آسانسور، پله برقی، رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه، سوپرمارکت، سرویس بهداشتی، اتاق ویژه استعمال دخانیات و پارکینگی با ظرفیت هزار خودرو در سه طبقه داره.

تنوع محصولات، معماری زیبا و نورپرداز‌ی‌ جذاب در پاساژ و فروشگاه‌ها، فضایی دلنشینی برای خریداران فراهم کرده. همچنین همه‌ فروشگاه‌ها ویترین‌های بزرگی دارند که جلوه شیک و جذابی به محیط پاساژ میده. یادمون باشه که بازار شماره سه، یکی از معروف‌ترین بازارهای آینه کنسول در تهران است. تنوع بالای مدل‌های میز کنسول حتما نظر ما رو جلب خواهد کرد.

نمای داخلی بازار مبل ایران پاساژ شماره 3

از ویژگی‌های خاص این مجموعه، میشه به برگزاری نمایشگاه‌های فصلی تخصصی مبلمان اداری، لوازم کودک (سیسمونی) مبلمان مدرن خانگی، لوستر و روشنایی اشاره کرد. اگه قصد خرید مبلمان ال شکل دارید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مطلب «قیمت مبل ال در یافت آباد» رو مطالعه کنید. در این مطلب با جدیدترین لیست قیمت محصولات ال در یافت آباد آشنا می‌شیم.

بازار مبل ایران شماره سه کجاست؟

شماره سه این مجموعه در محله یافت آباد تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی می‌باشد. این مرکز از نظر موقعیت جغرافیایی به چهار راه یافت آباد یا بازار مبل خلیج فارس نزدیک می‌باشد. لوکشین دقیق بازار شماره یک رو در نقشه‌های نشان و بلد مشاهده کنید.

امکانات بازار مبل ایران شماره ۳
تعداد طبقات ۹ طبقه (۶ طبقه تجاری + ۳ طبقه پارکینگ)
تعداد واحد تجاری ۱۵۰ عدد
ظرفیت پارکینگ ۱۳۰۰ خودرو
آسانسور
پله برقی
رستوران
نماز خانه
سرویس بهداشتی
محل بازی کودکان
صندلی استراحت
سوپر مارکت

اگه قصد تهیه مبل مستقیما از تولیدکننده مبلمان در بازارهای مبل ایران دارید، پیشنهاد می‌کنم ابتدا مطلب «خرید مستقیم مبلمان از تولیدی» رو مطالعه کنید. در این مقاله بطور کامل با مهمترین نکات در خرید از تولیدی مبل آشنا می‌شیم.

خلاصه‌ای از آنچه درباره بازار مبل ایران گفتیم

قطعا برای همه‌ی ما پیش اومده که دنبال فروشگاه یا پاساژهای بزرگی باشیم که مدل مبل‌های متنوعی رو داشته باشه. همچنین در کنار تنوع محصولات و کیفیت لوازم دکوراسیون، محیطی دلنشین و مدرن با امکانات رفاهی ایده‌آل داشته باشه.

بازار مبل شماره یک و شماره سه بهترین گزینه‌ای است که می‌تونیم برای خرید مبلمان، سرویس خواب، میز تلویزیون و حتی جهیزیه و سیسمونی انتخاب کنیم. پس پیشنهاد اینه که یک بار برای مشاهده محصولات به این بازار بزرگ بریم و لزومی هم نیست که حتما قصد خرید داشته باشیم.

برای کسانی که قصد خرید مبلمان جهیزیه عروس دارند، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مطلب «راهنمای خرید مبلمان جهیزیه» رو مطالعه کنند. در این مطلب اطلاعات کامل در مورد خرید مبل از تولیدی قرار دارد.

 

در ادامه با تعدادی از جدیدترین مبلمان راحتی برند رویال مبل آشنا بشیم. یادمون باشه تمام این محصولات رو میتونیم با شرایط آسان قسطی تهیه کنیم. برای مطالعه شرایط خرید مبلمان اقساط به صفحه خرید اقساطی در منوی سایت مراجعه کنید.

این مقاله در آذر ماه 1402 بروزرسانی شده و منتظر آپدیت بعدی در طی ماه‌های آینده باشید. 

5 2 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد های آنلاین
مشاهده تمام نظرات
علیرضا

سلام. قصد خرید اینترنتی از بازار مبل ایران دارم. اینجا سایتی معرفی نکردید. آیا سایتی هست که بشه آنلاین خرید کرد؟ چون امکان مراجعه حضوری ندارم.
ممنون

کارشناس رویال مبل

سلام بر شما
بازار مبل ایران فروشگاه اینترنتی خاصی نداره. از دو تا مرکز خرید تشکیل شده که مجموعه ای از فروشگاه های متنوع در آنها فعالیت دارند. هر کدام این فروشگاه‌ها ممکنه فروش اینترنتی هم داشته باشند.
مجموعه بازار مبل ایران یک سایت مرجع داره. لینکش رو در زیر قرار میدم. میتونید تماس بگیرید و بپرسید.
https://www.bmiran.net/