قوانین و مقررات استفاده از سرویس‌ها و خدمات وبسایت رویال مبل

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات وبسایت رویال مبل به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت رویال مبل هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط وبسایت رویال مبل به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات وبسایت رویال مبل است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین وبسایت رویال مبل از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های وبسایت رویال مبل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های وبسایت رویال مبل تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات وبسایت رویال مبل اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات وبسایت رویال مبل استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به وبسایت رویال مبل ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که وبسایت رویال مبل به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد وبسایت رویال مبل برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه وبسایت رویال مبل را در پروفایل خود لغو کنند.

توجه داشته باشید که  ۵۰۰۰۲۸۳۱۹۳۳ تنها شماره‌ای  است که وبسایت رویال مبل از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان وبسایت رویال مبل ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام وبسایت رویال مبل است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به royalmobl [at] chmail.ir اطلاع دهید. همچنین ۵۰۰۰۲۸۳۱۹۳۳ ، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه وبسایت رویال مبل را به اطلاع کاربران می‌رساند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

وبسایت رویال مبل به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

وبسایت رویال مبل متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از وبسایت رویال مبل ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات وبسایت رویال مبل ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط وبسایت رویال مبل جزئی از اموال وبسایت رویال مبل محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار وبسایت رویال مبل است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای وبسایت رویال مبل محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط وبسایت رویال مبل و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار وبسایت رویال مبل است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت رویال مبل و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای وبسایت رویال مبل محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات وبسایت رویال مبل ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. وبسایت رویال مبل محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر 18 سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

مراجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه اینترنتی www.royalmobl.ir و کانال تلگرامی www.telegram.me/royalmobl است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وبسایت رویال مبل هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره  ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

وبسایت رویال مبل به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در وبسایت رویال مبل به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. وبسایت رویال مبل همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در وبسایت رویال مبل به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای وبسایت رویال مبل محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند. همچنین در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. (در صورت وقوع چنین مساله ای وبسایت رویال مبل تلاش می نماید با ارسال هدیه ای متناسب با رقم خرید وی رضایت قلبی مشتری را بدست آورد.)

وبسایت رویال مبل مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای وبسایت رویال مبل محفوظ است.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

وبسایت رویال مبل همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب شرکت و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و وبسایت رویال مبل تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش وبسایت رویال مبل اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش وبسایت رویال مبل ارسال شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات مبلمان و دکوراسیون

  – خریدار باید قبل از ثبت سفارش، نسبت به مشخص کردن تعداد مبلمان (ترکیب مبلمان) و نوع و جنس پارچه مدنظر اقدام کند.

– نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب ‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و وبسایت رویال مبل مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.

– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات رویال مبل و یا ایجاد خسارت به محصول، تمامی مسئولیت‌های آن بر عهده مشتری است و وبسایت رویال مبل در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

– در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط کارگاه تولیدکننده، وبسایت رویال مبل صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.

– وبسایت رویال مبل نسبت به کیفیت پارچه یا چرم انتخاب شده توسط مشتری، مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های عرضه کننده مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی پارچه و چرم مبلی) انجام شود.

– گارانتی محصولات رویال مبل تنها شامل کلاف چوبی مبل، فوم و اسفنج استفاده شده در مبل و دوخت مبلمان است.

نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب

کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:

۱- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.

با این حال، وبسایت رویال مبل هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی وبسایت رویال مبل درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.

۲- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد.

۳- حداقل 500 کاراکتر مطلوب در نقد کاربران باید وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است که رعایت استاندارد تعداد کاراکتر مطلوب برای نقد مناسب ضروری است، لذا کاربرانی که نمی‌توانند تعداد کاراکتر مطلوب نقدشان را به 500 برسانند،  باید در قسمت نظرات متن خود را ثبت کنند، در غیر اینصورت امکان تایید نقد کمتر از 500 کاراکتر مطلوب در قسمت نقد کاربران وجود نخواهد داشت.

همچنین نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و وبسایت رویال مبل مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.

محصولات و محتوا

© کلیه محتویات سایت “رویال مبل” شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به نام تجاری ثبت شده رویال مبل می باشد. (نام تجاری ثبت شده تحت حمایت قانون مالکیت فکری و ثبت اختراعات بین المللی ) – همچنین کلیه محصولات تحت نام تجاری رویال مبل بصورت قانونی می باشد و حق تولید آن در سراسر جهان تنها محفوظ به نام تجاری رویال مبل می باشد. بدیهی است که هیچ شخص حقیقی یا حقوقی در کل دنیا حق کپی برداری از این محصولات را نداشته و در صورت مشاهده با جدیت کامل بصورت قانونی عمل خواهد شد.

طرح تشویقی “تخفیف دار”

طرح تشویقی “تخفیف دار” به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و معمولا در مناسبت های تقویمی در این وبسایت تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‏‌تر نسبت به فروش‌‏های ویژه درج می‏‌شود که این کالاها تنها برای ساعت‏‌هایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش “تخفیف دار” به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح “تخفیف دار” باشد، قیمت “تخفیف دار” اعمال می‏‌شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، وبسایت رویال مبل تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود.

نمایندگی

گروه کارخانجات رویال مبل در در نظر دارد نمایندگی های خود را در مراکز استانها و شهرهای بزرگ افتتاح نماید و به همین دلیل ممکن است سفارشات خرید از نزدیک ترین نقطه به شما برای شما ارسال گردد ولی کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، وبسایت رویال مبل هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 وبسایت رویال مبل خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده در بخش “ارتباط با ما” در میان بگذارید.